خدا جون حق میدم خوبی کردم زیاد - بیگ بلاگ

 

 
Euforia رو گوش کردم و تماشا کردم و در عکس ها و فن آرت ها غرق شدم و عکسای خوب پیدا کردم و حس بهتری پیدا کردم. باید به هر حال به هر چیزی چنگ انداخت برای ذره ای حتی ...
... اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد ..... او مرا خوب می شناخت و می دانست من آدمِ حساسی ام و اگر بگوید کارت اشتباه بوده
دوستان عزیز ازم قول گرفته بودن که ادامه این پست رو بنویسم گرچه خودم زیاد مایل ... گفت : ولی میدونم تا آخر عمر مدیونتم بخاطر لحظات خوبی که با هم داشتیم ولی خب .... اون طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد ...
اینقدر که براش بنده خوبی نبودم ازش خجالت میکشم ولی میدونم که هنوزم دوسم داره چون ... طرز نگات منو ول کردی رفتی چه جور دلت میاد خداجون حق میدم بی اهتنایی کردم زیاد ...
دانلود آهنگ قاب عکس امیر دی 2 amir d2 - ghabe aks عاشقم عاشق اون چشمات با طرز نگات منو ول کردی و رفتی چجور دلت میاد توی فکر اینم چرا خوبیام به چشم نمیاد آخه ...
وارد نشده: خوبی
    ۳۰ دی ۱۳۹۱ - خدا جون حق الناسو تو ازش نمیگذری پس نزار به گردنم بیاد ... اما شما صبرت زیاد بود تونستی تحمل کنی. من ... من جوون ... مامانم میدونم بچه خوبی نبودم .
    می شه اگه من آدم خوبی بودم منو ول کنی توی همه دنیایی که ساختی. هر جا که دلم .... میگم خداجونم این بی تابی و تپش تند قلب و اشک و لبخند... این شوق و این .... منی که همیشه می گفتم خدا جای حق نشسته الان اصلا نمی دونم خدا کجاس که به خواد جای حق بشینه یا نه!! خدا جونم این روزا ... Asee wrote: "من زیاد دلم می خواهد از بزرگی خدا حرف بزنم...چیزهای ...
    ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - خدایا میدونم خیلی ازم دلخوری میدونم خیلی اذیتت کردم ولی تو رو به بزرگیت و به ... رو دیدم من هم از همه می خوام برای من هم دعا کنن خیلی گرفتارم مشکلاتم زیاد هست ... خدا جون این حق من نیست ... ای خداچرا کمکم نمیکنی خوب از کی کمک بخام.
    ۲۷ دی ۱۳۹۲ - من حکم کردم بر زنان و مردان از شیعیان سامرّاء که زیارت عاشورا بخوانند و ..... خدایا قسم ت میدم به حق شهید کربلا ، به حق خون مطهر امام حسین و شهدای .... خیلی زیاد دعا کنید لطفا. ... برای منم دعا کنید خودمم ظاهر خوبی دارم می ترسم منم به سمت یکی دیگه ..... سلام خداجون دلتنگم قربونت برم قسمت میدم بحق امام حسین(ع) وحضرت ...
     
      سلام به همه ی سمت خدایی ها نمازشب روپیشنهادمیکنم بهتون قول میدم اگه بخونین هم ..... تو کل زندگیم همش خوبی کردم به همه همش نمازم سر وقت بوده دلم خیلی گرفته یه حاجت ... افراد زیادی خدارو به حق شهید ابراهیم هادی قسم دادن ... خداجونم چراصدام رانمیشنوی.
      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - وقتی خدا دعای رقاصه‌ی روس رو اجابت می‌کند ما حق ناامیدی نداریم .... اگه خیلی خوب تجسم کنی که با اون هستی و داری زندگی مشترک میکنی حتما دوباره میاد ... میدونم که خواسته ی من واست چیزه زیادی نیست. .... خوب خدا جون قربون کرمتتتت نذار باهم اوکی بشن تا جدایی و داخوری وغم وغصه پیش بیاددد من واقعا دلم داغونننن طرفم ...
      خدا جون - !ﺑَﻬـــــﺎﻧهـ ﻫَﻤــﺎﻥ ﺻَﺒـﺮیست کِهـ بِهـ ﻟَﺒــﺎﻧَمـ ﺳُﮑــﻮﺕ میﺩَﻫَد ﺗﺎ ﮔﻼ‌یهـ ﺍی ﻧﮑُﻨَﻢ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧَت! ... میدونم اونقد خوب نبودم که دوسم داشت باشی...که بهم ... خدایا...درستمون کردی که شب وروز گریه کنیم؟ ... همه که صبرشون زیاد نیس. ... طرفدای حق دارن میترکن یکی یکی.
        چقدر تاسف باره که من تو رو خدای خودم میدونم و همیشه میگم دوستت دارم اما همش ناراحتت میکنم. .... خدا جون یادته وقتی تو دانشگاه آگهی ثبت نام حج عمره دانشجویی دیدم چقد ذوق کردم ، ..... از جنس نور خوب یعنی نورت اینقدر زیاده که ما ادما تحمل دیدن این نور رو نداریم ..... خدایا از گناهانمون بگذر و به حق این شب عزیز مارو هرگز به حال خودمون رها نکن.
        ... نمیخوام خدا جون من قصاص میخوام من دلم یه تیکه اتشه اخه من خیلی خوبی کردم ولی ... زجر کشیده به حق جگر زهر خورده اقای غریبان خدا خودت حق منو بگیرخدا جون میدونم که ... از سختی وراحتی شاید راه زیادی داشته باشم خداجون دستمو بگیر دیگه ول نکن خدا ...
        چقدر بده که اون حس خوب پاکی رو بخاطر یه لذت سطحی فراموش کنی. .... خودارضایی زیاد در مردان باعث زود انزالی میشه و اون مرد بعد ازدواج به کلی مشکل بر بخوره… ..... گفتم خداجون من امروز هر چی فیلم دارم پاک میکنم و دیگه حواسم به چشمام هست و خودارضایی .... تا یه جایی بهتون حق میدم از دست خودتون ناراحت باشین اما بهتره سعی کنید از فعل ...
          خداجونم به خاطر اتفاقی اخیر ازت خیلی ممنونم... با اینکه ... میدونم تو هیچ احتیاجی نه به خوب بودن ما داری نه به عبادتمون و نه به صحبت هامون... آخه تو بی ... تو منو جوری خلق کردی و مسیر راه رسیدنم به خودت رو جوری قرار دادی که توی مسیرم پستی ها و بلندی های زیادی هست نه یه راه صاف و هموار که بی هیچ زحمتی و سختی ای منو به تو برسونه.
            دوست دارم خدا جونم, قول میدم که دیگه همونی بشم که تو میخوای مگه نه اینکه آدم .... فقط توئی که میتونی آرومم کنی، میدونم فقط توئی که صدای قلبمو میشنوی،خدا جون همیشه.
            خیلی دوستت دارم امروز خیلی روز خوبی بود بعد از یه هفته رفتم و برای اون وبلاگم متن گذاشتم ... خداجون خودت کمک کن آخه امروز یه خورده ناراحت شدم خداجون اگر پنجشنبه ها تعطیل شود من خیلی دلتنگ ... مهربونم خیلی دلم براش تنگ شده خیلی زیاد آخه دوست دارم دوباره ببینمش . .... خدایا به حق خوبیت قسمت میدم چرا منو آروووووووووووووم نمی کنی؟
            بااینکه خیلی وقت بود محمد و ندیده بودمش اما زیاد دلم براش تنگ نشده بود اما از اینکه دوباره باهم بودیم خوشحال ... اما منم گاهی به سعیدم حق میدم .... خدا جون همیشه سعی کردم بنده ی خوبی باشم اما نمیدونم کی و کجا پام لغزید و دستم از تو دستت کشیده شد و راهم ...